Endelig TIO-mila igjen - mange Raumar-debutanter

Postet av Raumar Orientering den 6. Mai 2022

Etter to år med avlysninger er det endelig klart for TIO-mila igjen, denne gangen i Ørebro 7-8. mai. I år samarbeider vi med Østmarka (som sist i 2019) om herrelag, og med Bækkelaget (som bare har gutter, vi har bare jenter) og Fet/ Østmarka om ungdomslag.

Oline gleder seg til første turen på TIO

Alle våre ungdommer er TIO-debutanter. Jenny og Oline Soma Slåstad og Emma Finstad løper sammen med Bækkelagsgutta og Mari Taraldrud sammen med Fet/ Østmarka. Dette blir spennende, alltid gøy med første tuten på TIO.

Herrelagsløperne (etappenr. i parentes) er Øistein Fagerli Næss (1), Gaute Fosstveit (2), Kevin Rommetvedt (4), Anders Horvei (5 - långa), Christopher Høe (8), Christoffer Sletten (9) og Simen Elvhaug (10). Kevin og Christopher debuterer på herrelaget, så dette blir spennende. Pål Næss løper 6 på 2. laget.

Øistein har bla. løpt 1. på Jukola og Anders løp långa også sist, så 1. års-seniorene utgjør rutinen på det laget :-)

Kevin klar til debut i herrestafetten

Ungdomsstafetten starter kl. 10.30, og herrestafetten kl. 21.30 for de som vil følge med her: http://online.10mila.se/

Lykke til alle sammen :-)