Velkommen til klubbkveld for Raumar Orientering

Postet av Raumar Orientering den 21. Okt 2023

(påmelding lengre ned i teksten)

Sesongen er på hell og tiden er inne for å samles til klubbkveld for alle i Raumar Orientering.

Sesongen vi har lagt bak oss har vært fylt med gode resultater av både unge som eldre løpere. Dette skal vi komme litt inn på under kvelden.

Kl. 18:00 starter vi på vanlig tradisjonelt vis med natt O-løp. Premieutdeling senere på kvelden.

Kl. 19:00 samles vi for å spise i klubbhusets sal. Her vil det bli servert mat, kaffe og kaker. Vi vil fortelle litt fra sesongen samt foreta premieutdeling fra klubbmesterskapet arrangert i Hurdal tidligere i år. Vandrepokalene skal også -vandre- videre.

For å beregne hvor mye mat vi skal lage ber vi om påmelding via denne linken:

(Frist tirsdag 21. november kl 1200)

Du er hjertelig velkommen til Skistua i Eidsvoll onsdag 22. november – så meld deg på.